آوازیار

آموزش تخصصی صداسازی، ویژه سخنرانان رسمی و هنرجویان آواز اصیل ایرانی.

آوازیار

آموزش تخصصی صداسازی، ویژه سخنرانان رسمی و هنرجویان آواز اصیل ایرانی.

آوازیار
پیوندهای روزانه

♻️ من علیرضا شهرانی هستم؛ مدیر موسسه آموزشی «آوازیار».




✅ از کودکی پیش پدرم در زمینه آواز اصیل ایرانی شاگردی کردم، تا اینکه در سال 91 برای گذروندن اولین دوره صداسازی حرفه‌ای خودم، به کلاسهای #بهنام_نوری در دانشگاه #صنعتی‌شریف وارد شدم و تا سال 94 بصورت گسسته در کلاسهای ایشون شرکت داشتم.


✅ بعد از یک وقفه و کار روی تئوریهای آموزش دیده، در سال 96، برای تکمیل آموخته‌هام، به کلاسهای صداسازی تخصصی و آواز #محمدمعتمدی و #علیرضاوکیلی‌منش راه پیدا کردم و یک دوره صداسازی تخصصی رو هم در خدمت این دو استاد عزیز گذروندم.

✅ اما از اونجایی که آموزشهای دیده شده رو سینه به سینه دیدم و موارد آموخته شده نتونست ذهن پژوهشگر من رو آروم کنه، به دنبال تئوریهای استاندارد و علمی روز گشتم و نهایتا به آموزشهای استاتیدی چون: جاستین استونی، کن تمپلینگ، راجر لاو، چاک گیلمور، برت منینگ و ... دست پیدا کردم و زمانی رو برای یادگیری آنچه که غربیها در باب صدا و صداسازی میگن خالی کردم و ذهن رو آماده پذیرش آموخته‌های جدید. در دوره‌های صفر تا صدی شون شرکت کردم و تونستم نقصها 20 ساله صدام رو شناسایی کنم و با تمرین و تکرار برطرفشون کنم.

✅ همزمان با شروع کلاسها صداسازی تخصصی در موسسه آوای آبی رود، کانالی تاسیس کردم و شروع کردم به اشتراک آموخته‌ها با دیگرانی که به این کلاسها دسترسی ندارند.

و الان حاصل این تلاشها در امر آموزش و مربیگری شده برگزاری سه دوره صداسازی تخصصی که حدود 40 نفر در این دوره‌ها شرکت داشتند.

✅ در بحث آواز مدت زمان اندکی رو هم در کلاسها استاد #علی‌جهاندار سپرسی کردم. وجه اشتراک تمامی اساتید من در ایران این هست که همگی شاگرد استاد یگان آواز اصیل ایرانی، یعنی #محمدرضاشجریان بوده‌اند.

هدفم از تاسیس این وبسایت این بوده که آموخته هام رو با تعداد بیشتری از افراد علاقه‌مند به حوزه صدا، مجریگری، بازیگری، گویندگی، سخنرانی و آواز به اشتراک بگذارم.


✅ یک نکته دیگه هم یادم رفت که بگم:

من در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، در رشته مهندسی هوافضا و در دانشگاه #صنعتی‌شریف تحصیل کردم و در حال حاضر مدیر شرکت دانش‌بنیان «میهن صنعت دانشور» هم هستم.

و چشم انداز من در کارم، تولید ثروت و کارآفرینی -حمایت و راه اندازی کسب و کارهای نوپا در حوزه‌های مورد نیاز مردم کشورم- هست.



✅ امیدوار هستم که با آموزشهای من، بتونید با قدرت، زیبایی و بدون هرگونه فشار و خستگی، سخنرانی کرده و آواز بخوانید.


با تشکر؛
علیرضا شهرانی.